۴ پاسخ

آب ونمک شستشوبده بعدش باشسوارخشک کن دردش کم میشه

فقط آب ونمک

رحم که جمع میشه درد میگیره
میتونی مسکن استفاده کنی
کیسه اب گرم هم موثره

من با مفنامیک اسید آروم میشد
دکتر از تو بیمارستان برام تجویز کرد تا چند روز میخوردم

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری