مامان ها شما چطوری بچه هاتونو میخوابونید

۱۳ پاسخ

با زجر🫡

شبا با شیر روزا تو گهواره

روز ها روی پام میخابه اما شب اصلاا رو پا نمیخابه شیر ک خورد میزارم سرجاش خودش میخابه.. ولی گاهی اوقات خیلی ورجه وورجه میکنه تا خواب بره

رو پاهام

به سختی 😂😂 تو تاب و گوش دادن آهنگ لالایی

راحت

شبا با ممی روزا تو تاب

تو بغل راه مبریم با لالایی😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️

روتاب رو پا یا تو بغل باید تکونش بدم

فقط با سینه می‌خوابه

با هزار بدبختی 🥲

اول کنارم میخوابه شیر میخوره

بعد میاد رو پا

آخرش رو تاب میخوابه

نیم ساعت دیگ مجدد بیدار میشه😅😭

با شیر خودم

رو تاب ریلکسی ک پایه زمینی داره

سوال های مرتبط