۱۱ پاسخ

کجا میخوایم بریم هرجا بری آسمون یه رنگه خواهر

خیر لازم نیس

عقل سليم ميگه كه اماده باشيم و من دو تا شربت استا و پلارژين نئوتادين شيرخشك بيسكويت لباس و پتو و پوشك كنار گذاشتم اسمون همه جا يه رنگ نيست ميشه زمان بمباران به جاهاي امن تر رفت

نه والا من دارم خونه تکونی میکنم

ساک اماده کنیم‌ک‌چی‌بشه همه جا یکیه 🥲 زیاد فکرتو درگیر اینجور چیزا نکن

بله اماده کردم
نه برای اینکه کجا برم چیکار کنم
برای اینکه اب و برق و گاز نباشه
اینترنت و بانکا مختل بشه
به چه کنم چه‌کنم نیفتم
به هرحال احتیاط شرط عقل
حالا میخواد جنگ بشه یا نشه

ن 🌹😑

ن گلم

نه آماده نکردم.جنگ بشه خونه میمونم.

نه عزیزم نگران نباش جنگ روانیه

مگه اتفاقی میخادبیفته

سوال های مرتبط

مامان بردیا🤱🏼💗 مامان بردیا🤱🏼💗 ۲ سالگی
🔹چی بخوریم برای چه مریضی ای خوبه؟
درمان بیماری ها بدون داروهای شیمیایی👇

🔻اگه افسردگی دارید: ماهی

🔻اگه بچتون لاغر و ضعیفه: تخم بلدرچین، روغن زیتون،مغزها

🔻اگه میخواین دندونتون خراب نشه: چای سبز،کشمش

🔻اگه چربی خون دارید:گردو

🔻اگه مادر هستید و شیرتون کمه: رازیانه، آب هویج،لبنیات

🔻اگه سردرد دارید: شربت آبلیمو، فلفل قرمز

🔻اگه کبد چرب دارید: زرشک،شاتوت، آب انار

🔻اگه کم خونی دارید: اسفناج، لیمو، خرما

🔻اگه نقرس دارید:گوجه فرنگی و فلفل دلمه

🔻اگه واریس دارید: آب و نان سبوس دار

🔻اگه آفت دهان دارید: رب انار و آب انار

🔻اگه تهوع دارید: زنجبیل،پونه، هندوانه

🔻اگه دلپیچه دارید: دم کرده زیره

🔻اگه میگرن دارید:ماهی،امگا3، گردو

🔻اگه عفونت دارید:دمنوش پونه کوهی،سیر

🔻اگه تبخال دارید:سیب زمینی(ضد زخم)، پیاز (ضد تاول)

🔻اگه تب دارید: آب، لعاب برنج، میوه های آبدار

🔻اگه معده درد دارید:عسل،زنجبیل، زردچوبه

🔻اگه ویار و تهوع صبحگاهی دارید: گوجه، انار ملس

🔻اگه پوکی استخوان دارید: سنجد+ماست

🔻اگه آرتروز دارید: آناناس،شلغم، کلم

🔻اگه نرمی استخوان دارید: قارچ،ماهی،تخم مرغ

🔻اگه بیخوابی دارید:شیر گرم، موز، گیلاس

🔻اگه دیابت دارید:ماش، لوبیا قرمز، تربچه

🔻اگه چربی دورشکم دارید: بادام،گریپ فروت

🔻 اگه اسهال دارید:هویج و سیب پخته،کته و ماست چکیده و نعنا

🔻اگه یبوست دارید: آب هویج، سبزیجات، آلو

🔻اگه وسواس دارید: به

🔻اگه کهیر دارید: عدسی


پ