سلام از اسمای دخترونه بارین
آینور
آنیل
سوین
کدوم قشنگتره

۱ پاسخ

سوین و آینور وآنیل هرسه قشنگن
دختر دوستم اسمش آنیل بنظرم اسم قشنگیه اما میگه تو مدرسه دوستاش بهش میگن وانیل غصه میخوره بچه

سوال های مرتبط

مامان هانا و نیلا💕 مامان هانا و نیلا💕 ۶ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته سی‌ودوم بارداری