من هر دوهفته میرفتم سونو 😑😂
دیروز رفتم سونو دوباره دکتره برگه سونو هامو دیده مسگ تو چقد سونو دادی
دوباره یه سه هففته دیگ باید برم برای انامالی 😂قشنگ تنظیم کردم هر دوهفته برم
مثل منی. 😍😍
بچه ها تو ماه ۴ و ۵ شکم بزرگ میشه؟
وای منم خیلی دلم میخاد برم سونو دیگه
صبرمتمومشده
انشالله که به سلامتی گذر کنه و با شادی بغلش کنی🌸
منم دلم میخواد ولی دارم تحمل می کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.