۴ پاسخ

شیاف میذاشتی براش، سریع تبوک میاره پایین

تا میتونی با پاشویه بیار پائین بروفن میگن برای معده خیلی ضرر داره خصوصا تبش خیلی بالا نیست.

دیگه برای چهارسال بهتره ایبو پروفن استفاده بشه

اره اگه معدش پره بده معده خالی باشه خوب نیست

سوال های مرتبط