شما آذوقه گرفتید اگه اتفاقی افتاد؟ چیا خریدین؟

۱۲ پاسخ

هیچ اتفاقی نمی افته انقدر فکر خودتونو مشغول نکنید

اصلا
هرچی قراره بخوریم همه ی مردم باهم میخوریم
این کاری که شما میگید فقط باعث‌تورم و‌گرونی بیشتر و نرسیدن جنس به اونیکه واقعا خونش نداره
نگران نباشید
خدا بنده هاش گشنه نمیذاره هیچی نمیشه
ما سر روغن ۳ماه روغن سرخ کردنی نداشتیم
چیشد
هیچی
از کره یا چیزای مشابه اشتفاده کردیم

یه جعبه بیسکوییت پذیرایی
پنج بسته نودل
یه شیشه عسل کوچولو
یه بسته خرما
دوتا خامه فرادما
یه بسته پنیر
شیرخشک ماجان سه سال به بالا یه دونه
دوتا شیر فرادما
یه سطل ماست
یه شونه تخم مرغ
همینا رو خریدیم که درهرصورت برای ماه رمضان لازمه. چون من و همسرم روزه می گیریم. پولمون نرسید بخوایم چیز دیگه ای بگیریم.
خدا به همه مون کمک کنه

نه هیچی

جریان چیه؟

من همیشه دارم مواد ضروری رو‌ ن برای اتفاق چیزی کلا هر دفه هرچیزی بخرم چندتا میخرم

من بیسکوییت نون خشک نودل و چند تا کنسرو تن خریدم چیزدیگه نخریدم ولی خب همسرم میوه خشک و اجیل هم خرید

من فقط کیک بیسکویت ماکارونی پنیر تخم مرغ
بچم هیچ نوع کنسروی نمیخوره منم نخریدم کپسول داشتیم زیرزمین پر کردیم
آب هم یه سطل خوردن یه سطل برای شستشو

فکرتو درگیر جنگ نکن عزیزم ...

نه هیچی

بله ما یک مقدار خواروبار و بیسکوییت و تن ماهی...زیاد نیست ولی گرفتیم یکم بیشتر

هیچی هرچی ک توخونه هس همونه

سوال های مرتبط

مامان آرشیداخانوم مامان آرشیداخانوم ۴ سالگی