تب بچه 37 باشه طبیعیه؟؟ یا ببرم دکتر؟

۵ پاسخ

دمای طبیعی بدنشه تب ۳۸ به بالاس

از سی هفت نیم به بعد تب میشه تاقبل اون طبیعی هسته

۳۷تب نیست

طبیعیه

زیاد نیس

سوال های مرتبط

مامان زندگی مامان زندگی ۱۶ ماهگی
مامان پناه‌ خانم🫀🤍 مامان پناه‌ خانم🫀🤍 ۸ ماهگی