سلام خانوما ازمایشم بعد سه روز تاخیر دادم اوکیه؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام جانم من امروز رفتم دکتر میگه قلبش میزنه خدارو شکر ولی یه نی نی هست هفته ششم هستم منتظر خبر خوش شماها هستم

خانما کسی از این سونی سردرمیاره ممنون از جواب تون

تصویر

اره مبارکه گلم

من فقط خارج رحمه و بارداری پوچ ازاینا میترسم یا

مبارک عزیزم

اره عزیزم مبارکه

گلم علائم چی داری

سلام خانوما من هفته کمتر از ششم عدد بتام ۷۰۰۸بود بنظرتون یانه خوبه یانه

منم امروز با سه روز تاخیر ۲۱۰۰ شد
شما آخرین پریودت کی بود؟

مبارکه عزیزم چه علائمی داری؟

مبارکه عزیزم

مثبته اره اوکیه گلم

اره عزیزم مبارک باشه بسلامتی ♥️♥️

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓✨️ مامان توت فرنگی🍓✨️ هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه الله🌱 مامان معجزه الله🌱 هفته نهم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 🤱 مامان پسرم 🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دایان و باران🩷 مامان دایان و باران🩷 هفته سی‌ویکم بارداری