من 6 ماه میدم ریسیپریدون یک برا شیطنت و یادگیری خیلی خوب شده
گلم ميتونم بپرسم اين شربت واسه چيه؟؟
من دوسال میدم احتمالا تا تابستون باید بدم برای توجه تمرکز بیشتر
من دو ساله شربت میدم. سهدهم صبح، سهدهم شب. توی یادگیری و آرامش بچهی من تاثیر داشته.
من قبلا نوشتن یک چهارم قرص ولی بهش نساخت پاش بهد میکرد دکتر عوض کرد شربت میدیم ۳ ماه
سلام من ازدیشب شروع کردم یک چهارم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.