مامانایی که سزارین شدین شکم بندم میبندین؟

۸ پاسخ

حمام وشست وشوی محل بخیه باصابون یاشامپو بچه جزو واجبات هست
هم ازعفونت محل بخیه جلوگیری میکنه هم به خوب شدن سریع تراون

ولی شکم بندببندی خیلی خوبه به خوب شدن زخم ها وبخیه هات هم کمک مبکنه
فقط چون اوایل زایمان هستی سفت نبند

من از ۱۲ روزگی به بعد صب تا ظهر از این گنیا میبندم
ولی چون هوا سرده از این شتری ها که شله هم عصرا میبندم شکممو گرم نگه داره

منم نبستم شکم کوچیک شده ولی شل شده دگه و افتاده

هر روز میشوری بخیه هاتو با چی میشوری

ن هنوز درد میگیره

خیر ررر

نه من شنیدم چسبندگی میاره

سوال های مرتبط