۴ پاسخ

من طبیعی نبودم ولی خب طبیعی هست ک درد داشته باشه هر چی باشه برش و بخیه خورده

آره بابا وحشتناکه حتما باید ژل یا روغنی چیزی بزنی و آروم شروع کنین.
چون هم بخیه خوردی هم به خاطر هورمون ها خشک تری هم اینکه خیلی وقته رابطه نداشتی و تنگ تر شده

بخاطر بخیه ها

سلام بله

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی