۷ پاسخ

روز های اول غذای آبکی بخور مثل سوپ واش البته بدون حبوبات نفاخ غذات نرم باشه که نخوای زور بزنی

بخاطر جمع شدن رحم هست بعد سزارین هم برای خیلیا این اتفاق میوفته و طبیعی هست

سلام بچه ها من بعد زایمان خود ادرارم دارم

منم میگرفت روتخت ب خودم میپیچیدم انگار داشتم زایمان میکردم.. پرستاره امد مسکن داد

به دکترت بگو

برای جمع شدن رحم ، بعضیا میگیرن
منم زمان دخترم داشتم
خصوصا وقتی شیر میدی

هم تختی من اینطوری شده بود

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی