۱۰ پاسخ

اخیییی خوشگل شده خیلییی😍😍😍

چقدر نازههه

من میتونم بکرم عکس برم مثل این در بیار برام دیر نشد برم ابجی🥹

خیلی قشنگه

مبارکه عزبزدلم چقد قشنگه

پسرم همکاری نکرد اون موقع خیلی گریه کرد وگرنه عکس سه نفره هم داشتیم

عالیه عزیزم . آبنبات چوبی بردیش

چ قشنگگگ

خیلی قشنگه

بعد از ۶ ماه؟چه دیر تحویل داده

سوال های مرتبط