۳۷و ۲ تبه دوستان؟

۲ پاسخ

نه بعدم بستگی به دمای بچتون داره مثلا دمای دحتر من همیشه روی ۳۷.۱ اینا هست
دکترر گفت از دمای همیشگی ۱ درجه بالاتر میشه تب

بالاتر از 37و نیم تبه

سوال های مرتبط

مامان جان من مامان جان من ۱۰ ماهگی
مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی