شربت آزیترومایسین..اسپری تنفسی ..چون گلوش خیلی خیلی بد صدا میداد وسینش خس خس میکرد
من نورا ۳ ماهش،بود سرما خورد ولی یادم نمیاد اصلا ولی استا بود و ی دارو خارجی
نورا خیلی سرفه میکرد بچم☹️
۳بار نبولایزر کرد بعد یه دونه آمپول دوتا قطره بینی و یه شربت چرک خشک کن فک میکنم با چند تا پودر بعد با اسپری بکلو
الان عکاشو میفرستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.