یچه ۴ ماهتون سرما خورد دکتر دارو چی داد؟

۴ پاسخ

شربت آزیترومایسین..اسپری تنفسی ..چون گلوش خیلی خیلی بد صدا میداد وسینش خس خس میکرد

من نورا ۳ ماهش،بود سرما خورد ولی یادم نمیاد اصلا ولی استا بود و ی دارو خارجی
نورا خیلی سرفه میکرد بچم☹️

۳بار نبولایزر کرد بعد یه دونه آمپول دوتا قطره بینی و یه شربت چرک خشک کن فک میکنم با چند تا پودر بعد با اسپری بکلو

الان عکاشو میفرستم

سوال های مرتبط