اینم دارو دکترم ۴ ماهش خوبه بدم بهش سرما خورد

تصویر
۲ پاسخ

خیلی خوبه اگه دکتر داده
ولی مقدار مصرفش رو نگاه کن بیش ازاندازه بهش نده چون زیریکسال ممنوع شده مگر به دستور پزشک

عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی