تا پنج یا شش روز میتونی یتو یخچال نگه داری
قبل از اینکه بهش بدی بذار به دمای محیط برسه بعدش بذارش توی ظرف آب جوش که هم دما بشه با شیر خودت بعد بهش بده
بله مشکلی نیست
فقط خواستی دوباره بدی
بزار بیرون هم دمای محیط بشه بعد یکی دودقیقه شبشه تو اب جوش بزار .دلدرد نشه
اره فقط قبل اینکه بدی بذار تو آب جوش ک ب دمای محیط برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.