مامانا نفخ کردم چی بخوذم دلم خیلی پیچ میده یکم الویه خوردم دیونم کزده چایی نباتم ک تاثیرنداره

۴ پاسخ

من دستشویی میرم خوب میشم

شربت لاکسی ژل خوبه بعد غذا با یه لیوان آب بخور

برو دستشویی درست میشی

من ۴ زیره خوردم

سوال های مرتبط

مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری