من همش دلم پیچ میزنه. دلیپچه و نفخ بیچارم کرده

۶ پاسخ

علائم بارداریتون چی بود

منم داشتم ، ولی الان اینکارو میکنم ندارم یا خیلی خیلی کم شده ، نمیدونم واسه اونه یا کلا مثلا این علائمه رفته
من مقدار غذام تو هر وعده رو کم کردم ، یعنی شاید هربار ۳ قاشق ۴ قاشق بخورم ، درحدی ک از گشنگی دربیام ، ولی هروقت گرسنم بشه میخورم ، معمولا هر ۴ ساعت میشه
مصرف اب رو نسبتا زیاد کن اما جرعه جرعه بخور ، یدفعه یه لیوان کامل نخور
بعضی غذاها برا من خیلی سنگین بودن مثل خورتک لوبیا ، عدسی ، کباب و اینا ، ایناو یا خیلی خیلییییی کم میخورم در حد کلا ۲ تا قاشق ، یا اصلا نمیخورم

البته شکمتو گرم نگه داری خوب میشه

هوووفففففف متنفرم از این حس دلپیچه🥴😓😖😖😖

طبیعیه

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان karen🧸🖇️ مامان karen🧸🖇️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آناناس مامان آناناس هفته سی‌وچهارم بارداری