علائم بارداریتون چی بود
منم داشتم ، ولی الان اینکارو میکنم ندارم یا خیلی خیلی کم شده ، نمیدونم واسه اونه یا کلا مثلا این علائمه رفته
من مقدار غذام تو هر وعده رو کم کردم ، یعنی شاید هربار ۳ قاشق ۴ قاشق بخورم ، درحدی ک از گشنگی دربیام ، ولی هروقت گرسنم بشه میخورم ، معمولا هر ۴ ساعت میشه
مصرف اب رو نسبتا زیاد کن اما جرعه جرعه بخور ، یدفعه یه لیوان کامل نخور
بعضی غذاها برا من خیلی سنگین بودن مثل خورتک لوبیا ، عدسی ، کباب و اینا ، ایناو یا خیلی خیلییییی کم میخورم در حد کلا ۲ تا قاشق ، یا اصلا نمیخورم
البته شکمتو گرم نگه داری خوب میشه
هوووفففففف متنفرم از این حس دلپیچه🥴😓😖😖😖
طبیعیه
منم همینطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.