من چون بچم حساسیت گاوی داره تست میگیرم چیزای ک الرژی زا هستن بگیر حتما
منم تا حالا همچیو تست گرفتم
گلم خوراکی های حساسیت زا رو باید تست گرفت
ن همه چیو
اونایی که حساسیت زا بودن رو موقع دادن خیلی حواسم بهش بود اگه حساسیت داشته باشه همون بار اول دادنی معلوم میشه
نه تست نگرفتم والا میریزم توی سوپ راحت میخوره حساسیت هم نزده
یه مشاوره تغذیه میگفت لازم نیست همه چی رو تست بگیرین، یه سری آلژری زا ها رو فقط مثل کره بادم زمینی، لبنیات، تخم مرغ، مغزها و کره هاش، یه سری حبوبات اینا
هیچ وقت تست نگرفتم
نه بابا راحته
اتفاقا وقتی همه چیو تست گرفتی سخت میشه😁چون اتاخاب بین اینهمه مواد غذایی و چیدنشون کنار هم سخت تره
کدو حلوایی هم حتما بهش بده معمولا بچه ها خیلی دوس دارن،سیب درختیم خواستی بگیری زرد بهش بده و حتما بپز،با فرنی هم میتونی بهش بدی دوس دارن،کدو سبز هم حتما بگیر،سبزیجات رو طبق ماهشون حتما بهش بده و تست بگیر ولی اسفناج زیر ۱ سال ممنوعه مراقب باش ندی .
حساس نباش همه چی بده بهش بخوره سخت نگیر چیزی نمیشه
من تست میگیرم
نه عزیزم سخت نیس شروع کنی دستت میاد ،هرچی رو هم که تست کردی و اوکی بوده میتونی با چیز جدیدی که میخوای تست کنی قاطی کنی بدی
من تا اینجا هرچی دادم تست گرفتم
بده بخوره باباااا،اشتباه منو نکن،مدام بچه حمله کرد توی سفره جلوشو گرفتم الان بدغذاست،قدیما این حرفا نبود،بده بخوره،چیزایی که حساسییت زاست رو فقط فعلا نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.