خانوم ها اسم جُنید چجوریه قشنگه برای پسر؟؟

۹ پاسخ

مگه زمان صدر اسلامه 😐عزیزم این همه اسم

اگه نظر می‌پرسی نه اصلا قشنگ نیست

ولی اگه دوس داری هرچی ک ب دلت میشینه بزار ب حرف دیگران اهمیت نده

من خیلی زیاد نمیپسندم اما قشنکه

با معذرت. نهه
تو نوشتن اون ُ نوشته نمیشه مثل کلمه جِنید (جِن) خونده میشه🫤

یه فیلم ترکی دیده بودم اسم پسره جنید بود ولی برای بچه های این دوره مناسب نیست

جنید چطور میشه واقعا

نه

بنظر من نه

بنظرمن اسم قشنگترم میتونی انتخاب کنی

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وششم بارداری