بچه ها اسم جان برای پسر چجوریه ؟

۱۰ پاسخ

ن یکم سخته

قشنگ نیس

یاد فیلم نقی افتادم اسم برادر زن ارسطو یکیش هان بود یکیش چی😂

زشته....

🫠 هرجور که صلاح میدانی

فرض کن بخوای اسمشو بگی آخرش جان بزاری
مثلا محمد جان
بعد بگی جان جان
قشنگه؟؟؟؟!!!!

نه خوب نیست

تو فارسی سخت استفاده میشه

نه

صدا کردنش سخته یکم
تک بخشیه
بعدم بستگی ب فرهنگ اطرافیانتون داره مثلا بخان بگن جانی و...
ولی معنیش قشنگه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۰ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری