۳ پاسخ

ذوقشه

با عصبانیت یا اروم .چون بچه منم این حالت داره ولی بازی میکنه

نیلای منم اینجوری هم پاهاشو بازی بازی محکم میزنه زمین هم دست هاشو محکم به پهلو هاش میزنه اشکال نداره حساس نشو یه تشک نرم زیرش پهن کن پاهاش درد نگیره من اینکارو کردم

سوال های مرتبط