خوشبحالت من ارزومه سینمو بگیره ول نکنه
تا وقتی خودت آ رامش نداشته باشی وفکر وخیال بد کنی
شیرت هم کمه
بچه آروم نمیشه
منم واسه بچه اولم مثل تو بودم
فقط گریه میکردم و افسرده شده بودم
بچه ام دل دردی بود شیرم نمیخورد فقط گریه میکردم
ولی الان. واسه این یکی به خودم آرامش دادم و نمیزارم فکر بد بیاد سراغم
حال وروزم خیلی بهتره
یکم به فکر خودت باش تا بتونی با آرامش بچه اتو بغل بگیری وبزرگ کنی
خواهر جان تحمل کن
شکر خدا کن
انقد ناراحتی نکن خدا ناراحت میشه
بچه سالم داده بهت شکر خدا بجا بیار
همه بچه ها اولش همینطور اند
اولش سخته انشالله بعد ۴۰ روز بزرگتر میشد وبهتر میشه.
تو بغلت زاویه دار یه ۲۰ دقیقه نگهش دار بعد بذارش زمین
شیرخشکتو عوض کن عزیزم
به پستونک ویتامین اد د بزن بزار دهنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.