دمیترون ک اصلا نخور ضرر داره
منم قرص اهنمو شبا میخوردم تا دوروز سردرد داشتم چندروزی نخوردم الان ظهرا میخورم سردردم خیلی کم شده امتحان کن ببین از چیه اگه قبل بارداری سردرد نداشتی
از کمبود اب بدنم میشه تا میتونی اب بخور
من بارداری اولم ماهی دوسه بار سردرد وحشتناک میگرفتم ی استا ساده میخوردم
من انقدر سر دردم زیاد بود تو بارداری هر کاری میکردم بهتر بشم
اگه سوزش تحمل میکنی دارچین با گلاب قاطی کن بزار رو شقیقه ات یکی دو دقیقه من کمکم میکرد مثل مسکن نیست ولی بهتر میشی
فقط استا ساده ۳۲۵ می تونی بخوری.
آبم زیاد بخور
حتما فشارت رو چک کن و اینکه خونت غلیظ نشده باشه، اسپرین میخوری؟
استامینوفن ۳۲۵, ساده
من فقط میتونستم استامینوفن ۵۰۰ ساده بخورم
استا رو بغل میکنیم
بارداری سر درد نداره که برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.