۸ پاسخ

عزیزم اگر تو خونه ژلوفن داری سوراخ کن از موادش بزن به دندونت خوب میشی

نوافن خیلی خوبه

دنتول بزن

شیاف بزن

قطره استامینوفن بریز سری آروم میشه

شیاف دیکلوفناک جوابه

شیاف دیکلو فناک یا کپسول ریفن

هیچ چاره‌ای نداره میخک بزنی میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری