از درد دندون دارم میمیرم هفته ۱۶ بارداری هم عستم
چیکار کنم؟

۷ پاسخ

فعلا ژل دندون بخر بزن خوب نمیشه ولی بهتر میشه فردا از پزشکت نامه بگیر برو دندون پزشکی درستش کن
منم تو بارداریم 20 هفته بودم دندونم به عصب رسیده بود خیلی درد میکرد دکترم بهم گفت حتما باید درست کنی تحمل درد زیاد باعث زایمان زودرس میشه

من اینجور شدم دکتر مفنامیک اسید داد و سریع اروم‌شدم و گفت ۳ ماه دوم‌میتونی کار دندانپزشکی انجام بدی اما من ترسیدم دیگه انجام ندادم

نامه از دکترت بگیر برو درستش کن

سیر
پیاز
آب ولرم با زردچوبه
اب نمک
مسواک
یخ رو لثه ماساژ بده
میخک
ابغوره
دود اسپند یا دستمال از یه سوراخ دماغت بکش بالا میسوزونه ولی خوب میکنه برای زن باردار نمیدونم ضرر داره یا نه

برو داروخونه ژل میخک بگیر ضررم نداره اگه تو خونه میخکم داشته باشی میتونی بزاری روش دردشوکمتر میکنه

یه استامینوفن ساده بخور فردا برو دندون پزشکی درست میکنه برات

میتونید استامینفون۵۰۰بخورین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتام مامان آرتام ۱ سالگی