ببین نمیخوام استرس بدم ولی کاش صبر میکردی دنیا بیاد ببینی به برندی که میخری حساس نباشه پس نمیگیره چون
میخوای ترشی پوشک بنداری؟!
من بچم زود تپل شد،سایز ۱ یه بسته هم استفاده نشد براش،دو هم فقط دو بسته،همش ۳و۴و۵ مصرف شد
عزیزم تو از کجا میدونی به بچت میسازه؟حساسیت نمیده؟؟؟
ماشالله. انبار. اجاره میکنی. یا خونه نگه میدار🤣🤣 مبارکه. والا کافی بودنش ن. کافی نیست. ولی نمیشه که. هی بخری. معلوم نمیکنه که. بچه تا ۲ سالگی چقد پوشک استفاده میکنه. حالا تا یه مدت اولاش بسه به نظرم
بسته هات بزرگن؟
چجوری باید بفهمیم بسه؟؟؟؟دور از جون بچه اسهال میشه یک روزه یک بسته تموم میشه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.