کاش واکسن ها فقط خوراکی بودن...کاش 🥲

۲ پاسخ

خیلییی استرس دارم🥺

اوف واقعا ، منم فردا نوبت واکسن دخترمه اما متاسفانه گفتن موجود نیست یکشنبه باید برم

سوال های مرتبط

مامان دل شکست💔 مامان دل شکست💔 ۱۵ ماهگی
مامان Aren👼🏻 مامان Aren👼🏻 ۵ ماهگی