ن دیفن نخور و سرماخوردگی بچه خاب میره
دیفن تو بارداری مجاز نیستی برو دکتر بهت دارو میده بر اساس شیر دهی
اویشن بخور
سفکسیم بخور
ولی دارو هایی که گیج کنندس محاز نیستی بچه گیج میشه همش خاب میرع
استامینوفن و دیفن هیدارمین ساده بخور
عزیزم دکتر عشوری مقدم کارش چطور بود برای سزارین نحوه عمل و بخیه زدنش راضی بودی؟من مطب شهرقدسش قبل بارداری رفتم ازاینکه چندنفرو همزمان میفرستاد داخل خیلی بدم اومد و دیدم بشدت پولکیه اما تعریف کارشو شنیدم واینکه بیمارستان اقبال عمل میکنه دودل شدم برم..
برای گلوم هم سفیکسیم داد. سرم و امپول هم که زدم. گفت ما کسی که شیر بده حواسمون به دارویی که میدیم هست
من دیروز دکتر بودم بهم استامینوفن و سرماخوردگی داد. گفت مشکلی برای شیردهی نداره
من امشب رفتم دکتر سرماخوردم سردرد و آب ریزش بینی داشتم دکتر گفت چون شیر میدی و بچت زیر ۶ ماهه مثل دوران بارداری نمیتونم چیزه زیادی بنویسم فقط استامینوفن ساده و سیتریزین داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.