ن بزار ۸ هفته ب بعد برو
استرسی نداره که
من ۷ هفته ۱ روز تشکیل شده بود
هم هفته منی برو منم دیروز ۷ هفته ۴ روز بودم سونو دادم
برو عزیزم
من ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود خداروشکر
میتونی بری عزیزم ولی اگ صبر کنی هم خوبه من ۶ هفته و ۵ روز رفتم چون تاریخ پریودم دوماه رد شده بود نمیدونستم چند هفته ام واسه همین زود رفته بودم ولی به لطف خدا قلبش میزد انشالله که با خبر خوش مارو خوشحال میکنی 😍 مامان قشنگ
منم هفت هفته ام😍
اره خوبه منم همین موقع بود دقیقا رفتم همه چیزش تشکیل شده بود عالی خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.