فردا میشه ۷هفته و۴روزم خوبه برم سونو؟باید قبلش چیکار کنم استرس گرفتم از الان🥹😍

۷ پاسخ

ن بزار ۸ هفته ب بعد برو
استرسی نداره که

من ۷ هفته ۱ روز تشکیل شده بود

هم هفته منی برو منم دیروز ۷ هفته ۴ روز بودم سونو دادم

برو عزیزم
من ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود خداروشکر

میتونی بری عزیزم ولی اگ صبر کنی هم خوبه من ۶ هفته و ۵ روز رفتم چون تاریخ پریودم دوماه رد شده بود نمیدونستم چند هفته ام واسه همین زود رفته بودم ولی به لطف خدا قلبش میزد انشالله که با خبر خوش مارو خوشحال میکنی 😍 مامان قشنگ

منم هفت هفته ام😍

اره خوبه منم همین موقع بود دقیقا رفتم همه چیزش تشکیل شده بود عالی خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایمان و تودلی مامان ایمان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری