۸ پاسخ

اره قشنگم

من کلا داروها رو باسرنگ میدم

نه یعنی ی قطره چکان و نصف🤣🤣😂
با سرنگ بده راحت تره

بله گلم

اگر قطره چکانت یک سی سی هست اره

با سرنگ بده راحت تره

بله گل

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار جونم😍 مامان مهدیار جونم😍 ۱۱ ماهگی