کمرم خیلی درد می‌کنه طبیعی هست شیاف و انوکسا هم میزنم

۲ پاسخ

قبلاً سقط داشتم به خاطر ایست قلبی

سلام عزیزم چرا انوکسا براتون تجویز شدع

سوال های مرتبط

مامان ایلی💚 مامان ایلی💚 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نهم بارداری
مامان دونه گیلاسم🍒 مامان دونه گیلاسم🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد