۶ پاسخ

هواشو خارج نکن
قبلشم پدالکلی بزن

منم هواشوخارج میکردم تاالان ولی اینجامیگن خارج نکنیدنمیدونم والامنم دردداره میزنم

هوا نداره من ی بار اومدم بگیرم دیدو مایش میاد بیرون
حالت نیشگون بگیر زاویه ۴۵. یواش یواش
اگه دور نافه

هواشو نباید گرفت. سریع وارد کن. ولی خیلی آروم تزریق انجام بده. بعد از چند بار کمی عادت میکنی. بعد از تزریق جایی که با انگشتات نگه داشتی رو رها کن و سوزن رو بیرون بیار.
سر ساعت مشخص هر روز بزن.

دردش طبیعیه حتما تو محل درست تزریق بشه و تاکید میکنم به هیچ عنوان هوا داخل محفظه رو خارج نکنید و پایان تزریق هوا هم تزریق بشه اون حکم air lock داره

سلام عزیزم درد داره ربطی به هوا گیری نداره باید عادت کنی مامان جون

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری