خانمابهترین زمان برای سنوآنومالی چندهفته مناسبه؟

۵ پاسخ

منم ب حساب خودم میشم اخرا هفته ۱۷ میشم دکتر برام زده ۱۰ اسفند

دکتر من گفته ۱۷ هفته و ۱ روز برم به نظرتون خوبه؟

۱۸ هفته عالیه

18 هفته

۱۸هفته یکی دوروز.

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماه خانم مامان ماه خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان لـناجـون👶🏻🫀 مامان لـناجـون👶🏻🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی