۵ پاسخ

حالا من وقتی روی مبل میشینم بچه خودشو سفت میکنه ولی این مدلی راحت ترم

نه منظورم اینه کلا رو زمین می‌شینم. درد میگیره. تو هر مدلی نمیخا باشم

ممن از الان اینجوری ام

خب نشین اینجوری

😐
خانم یکم شل کن خودتو بچه رو راحت بزار 😂والا من که باردار نبودم اینجوری هم نمی‌تونستم بشینم

سوال های مرتبط