۴ پاسخ

سلام منم حالت تهوع ترشح و سرگیجه هرزگاهی دارم

من ۲۱ دی بودم

14دی بودم،خستگی و‌نفخ و یه کم تهوع ،ترشح معمولی ،دل درد ندارم ولی کشیدگی دارم تو‌کشاله رون

۳ دی اخرین پریود
خابالودگی خستگی بیحیالی تهوع شدید استفراق شدید کمردرد

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی