۷ پاسخ

مولفیکس

من مای بی بی میگرفتم سر سه تای قبلی
سر این هم احتمالا همون مای بی بی بگیرم
قبلا نارنجی و آبی داشت برای خونه نارنجی میزاشتم ارزونتر بود ولی زود به زود باید عوض میکردم

من هانیز خریدم،میگن خیلی خوبه

مای بیبی

دخترم به مای بیبی حساسیت نشون داد مولفیکس اوکی بود
یک بسته امتحانی بگیر استفاده کن بعد زیاد نگیر

من هم مای بیبی گرفتم هم مولفیکس

بیشتر بچه ها میگن به مای بیبی حساسیت نشون نمیدن سازگار تره

سوال های مرتبط