۲ پاسخ

اگه رفلاکس یا آلرژی نداره بده چون زعفران آلرژی و رفلاکس و تشدید میکنه

بخاطر شکر میگن نه ...ولی من خودم دادم و میدم هروقت داشته باشیم

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان عرشیا مامان عرشیا ۱ سالگی
مامان چش رنگی ❤ مامان چش رنگی ❤ ۱ سالگی