کسی ازین شیشه شیر استفاده کرده؟
خوبه؟ خیلی ازش شیر میاد؟

تصویر
۱۴ پاسخ

من بجای دکتر بروانز اینو گرفتم خوبه ولی حواست باشه همین ۰تا ۳ماهش ینی ی قطره اش هم جریانش زیاده
ینی جریان بیشتر نگیر من دخترم نزدیک ۷ماهش هست باهمین ی قطره راحته

من اینو داشتم گذاشتم داخل آبجوش ضد عفونی کنم درش کج شد خوب جا نخورد..یکبار هم استفاده نکردم.بعدش رفتم شیشه شیر چیکوخریدم که خیلی راضیم

آره عالیه عزیزم 🤍😊

من گرفتم .ولی سر شیششو ارتودنسی گرفتم چون دخترم گرد نمیگیره..سر شیشه رو خودم با سوزن سه تا سوراخ کردم چون یدونه بیشتر نداشت

من ، خیلی راضیم ازش، شیر هم اره خیلی میاد ، باید بهش بگی مخصوص چند ماهی میخوای

واسه پسر من همینه عالیه بنظرم من خودمم یه خورده سریشو گشاد تر کردم البته یه کم

من دارم خوبه

خیلیم خوبه من استفاده میکنم
ولی دیگه از لوله نفخ و دستش استفاده نمیکنم
خودش شیشه رو میگیره

من دقیق همینو دارم خوبه

از ایناست اره خوبه مثل سینه ماره نرمه

تصویر

من گرفتم
اره خوبه.. نه خیلی نمیاد

من دارم راضیم ولی نی داخلشو ورداشتم با نی سخت شیر میومد بچه فکش خسته میشد

بنظرم فرمش گنده س

من ولی برا پسر منم بزرگه هنوز

سوال های مرتبط