۷ پاسخ

من از این نداشتم ولی تعریفشو شنیدم

خوب ک هست ولی اگ سی‌نت شیر بده

اگر پرتابل بود تو سوتین جا میگرفت که عالی بود .ولی همینم عالیه استفاده کن

من مشابه اینو داشتم خیلی خوب بود راضی بودم

چند خریدی

البته این برقیه من دستیشو گرفتم خیلی راحت و سریع پر میشد بدون درد یا چیزی که اذیتم کنه هنوزم استفاده میکنم گاهی

آره من استفاده کردم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی