۵ پاسخ

پارکیدو دوبرابر وزنش بده بچه من تا صبح خییلی تب داشت نمومد پایین اول برابر وزنش میدادم اشتباه کردم بعد صبح ک دوبرابر دادم تا شب دیگه تب نگرفت

دخترمن اصلاتب نکرد نمیدونم چهارماهگی چطورباشه

اونقدر تب نمیکنن
من صب زدم تا شب سه وعده پاراکید دادم شبم راحت خوابید

باید نصف کنی واس زیر ده کیلو
ولی خب قطره بده سریع میاره پایین

ببری دکتر بهتره
واکسن زدی؟
برای نوزاد قطره پاراکید بده ، فکر نکنم شیاف خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری