هیچی مثل همیشه یدونه مصرف یدونه هم زاپاس
بیستا
همون یکی که مصرف میکنه
هیچی
۸تا خریده بودم که الان با یه بسته ی باز ۵تا دارم.۳۱۹خریده بودم
مگه چ خبره تا ذخیره کنیم😐😐
4 تااا
۶۰ تا شیر خشک آزاد از دلال گرفتم چون الرژی داره
پوشک هم ۱۰ بسته
۲ تااا
من دی ماه سه تا بسته34تایی خریدم یه بسته12تایی الان یه دونه بسته 34تایی مونده بقیه مصرف شد هرکاریم بکنیم یه اتاقم پوشک بخریم بلاخره تموم میشن و بایدگرون بخریم منم ک زیاد خریدم چون مسافرت بودم گفتم راحت باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.