۱۰ پاسخ

هیچی مثل همیشه یدونه مصرف یدونه هم زاپاس

بیستا

همون یکی که مصرف میکنه

هیچی

۸تا خریده بودم که الان با یه بسته ی باز ۵تا دارم.۳۱۹خریده بودم

مگه چ خبره تا ذخیره کنیم😐😐

4 تااا

۶۰ تا شیر خشک آزاد از دلال گرفتم چون الرژی داره
پوشک هم ۱۰ بسته

۲ تااا

من دی ماه سه تا بسته34تایی خریدم یه بسته12تایی الان یه دونه بسته 34تایی مونده بقیه مصرف شد هرکاریم بکنیم یه اتاقم پوشک بخریم بلاخره تموم میشن و بایدگرون بخریم منم ک زیاد خریدم چون مسافرت بودم گفتم راحت باشم

سوال های مرتبط