خانما کسی بچه یک ساله رو برده سی تی اسکن

۲ پاسخ

من بردم یکسالش بود عزیزم چرا

پسر من ۸ماهش بود بردمش مث سگ فقط زار زدم تا عمر دارم یادم نمیره اون لحظه 😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۲ سالگی