خانوما دوشیدن شیر با دست بهتره یا شیردوش دستی ؟

۶ پاسخ

تو اینترنت بزنید سری شیردوش برقی بیمارستان میاره

منم بعد دنیا اومدن دخترم سینه هام کاملا سفت شده بود و شیر نمیومد،روزی دوبار میرفتم حمام زیر آب داغ خوب ماساژ میدادم و میدوشیدم و بعد میومدم بیرون و میدادم شوهرم میک بزنه ،دو سه بار اینکارو کردم و شیرم راه افتاد

با برقی خوبه

برو زیر دوش آب گرم بدوش
تا سبک بشه
سنگین باشه بچه نمیتونه میک بزنه

بنظر من خیلی فرق نداره با چی بدوشی

بادست هم اذیت میشی هم زیاد نمیاد من بعد از هردو زایمانم شیر دوش دستی عصای دستم بود

با شیردوش دستی ها هست ک ب سر شیردوش برقی میخوره از لوازم پزشکی بخر اونا راحتن بعد اگر از شیرگرفتنه نباید اصلا بدوش فقط زیر دوش دست بکشی

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ سالگی