۳ پاسخ

کاکائو شیرینی جات نوشابه نده بچت پیش فعال میشه ، سعی کن باهاش بازی کنی ببرش پیاده روی خسته بشه

خب ببرش ی ویزیت پیش دکتر ...گلوش و گوشش التهاب نداره یا داره هنوز دندون درمیاره ..یا دل و معده درد داره یا حتی از لحاظ عاطفی میخاد جلب توجه کنه ..ی جورایی فهمیده با گریه خوراکی و محبت ب دست و توجه ب دست میاره

دخترمنم اینجوریه دوسال نیمشه همش نق میزنه خرابکاری میکنه اذیت میکنه بخدا عصاب نمونده برام

سوال های مرتبط