۷ پاسخ

من شنیدم میگن برای رفلاکسه

پسرمنم گاهی اینجور میخوابه گمونم طبیعیه

طبیعی گلم بدنشون خسته میشه بچه منم اینحوری میخابه یا رو شکمش میخابه

بخاطر رفلاکس

پسر منم همینکار میکنه

به خاطر رفلاکسه

ای خدا جدیدا پسر منم اینجوری می‌خوابه😂😍

سوال های مرتبط

مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی✨️🐣 مامان جوجه طلایی✨️🐣 ۱۰ ماهگی
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها ۷ ماهگی