شیاف واسه بچه یکسال کامل میزارن یا نصف ؟

۲ پاسخ

من دیکلوفناک سدیم ۵۰ گفته نصف کنم در شرایطی که تب بچه بالای ۳۸ باشه تازه وگرنه نباید بزازی

چه شیافی؟

سوال های مرتبط