مال منم ۲۹هفته و ۴روز وزنش ۱۳۰۰بود
دیابت داشتی مگ؟
یا فقط برا پیشگیری؟
من هر شب میرم معجون میخورم خیلی جواب بوده 😂وزن گرفته بچم
منم ۲۹هفته و۴روز۱۳۰۰بود
۳۳هفته۴روز۲۱۰۰
نگران نباش وزن میگیره
منم رفتم گف پاینه وزنش لیدی میل و ال ارژانین میخورم گفت زودی بالا میره وزنش
من ۲۹ هفته ۱۴۶۰, بود
منم 29 هفته و 5 روز رفتم 1360 بود دکتر گفت خوبه وزنش
آره با ویتامین هم وزن میگیره ولی فرنی و شیر و موز و مغزیجات و گوشت و مرغ و تخم مرغ هم بخور
من ۳۰هفته ۱۴۵۲بود
بچه با پروتئین وزن میگیره عزیزم
گوشت قرمز،مرغ،حبوبات،گردو،شیر و کشک عالین
سلام منم ۲۹ هفته و ۵ روز رفتم
۱۴۰۰ بود دکتر گفت خوبه
کره بادوم زمینی
زیادم پایین نیس ک من ۳۱ هفته رفتم۱۶۰۰بود
گوشت و بادوم و گردو و حلیم که میتونی بخوری؟ هر روز بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.