۱۳ پاسخ

مال منم ۲۹هفته و ۴روز وزنش ۱۳۰۰بود

دیابت داشتی مگ؟
یا فقط برا پیشگیری؟
من هر شب میرم معجون میخورم خیلی جواب بوده 😂وزن گرفته بچم

منم ۲۹هفته و۴روز۱۳۰۰بود
۳۳هفته۴روز۲۱۰۰
نگران نباش وزن میگیره

منم رفتم گف پاینه وزنش لیدی میل و ال ارژانین میخورم گفت زودی بالا میره وزنش

من ۲۹ هفته ۱۴۶۰, بود

منم 29 هفته و 5 روز رفتم 1360 بود دکتر گفت خوبه وزنش

آره با ویتامین هم وزن میگیره ولی فرنی و شیر و موز و مغزیجات و گوشت و مرغ و تخم مرغ هم بخور

من ۳۰هفته ۱۴۵۲بود

بچه با پروتئین وزن میگیره عزیزم
گوشت قرمز،مرغ،حبوبات،گردو،شیر و کشک عالین

سلام منم ۲۹ هفته و ۵ روز رفتم
۱۴۰۰ بود دکتر گفت خوبه

کره بادوم زمینی

زیادم پایین نیس ک من ۳۱ هفته رفتم۱۶۰۰بود

گوشت و بادوم و گردو و حلیم که میتونی بخوری؟ هر روز بخور

سوال های مرتبط